Monday, September 6, 2010

Lemang Hari Raya.... Nak tempah?


Ramadhan bakal meninggalkan kita.... memang di usia kita yang dah cukup matang ni... Berpuasa sudah menjadi perkara biasa dalam kehidupan Tahun demi tahun.. selagi nyawa di kandung badan.... maka rezeki kita untuk menjalani Ibadah Puasa akan dapat kita laksanakan... ALHAMDULILLAH.

Namun, seperkara lagi yang hendak aku kongsikan di sini.... REZEKI di bulan Ramadhan tetap mencurah-curah. Banyak yang boleh mendatangkan pendapatan di bulan mulia ni.. Selain menjual hasil ternakan ayam... aku juga ada jual lemang ni.. ada hajat nak tempah????






Tapi... bukan untuk tahun ni... tak sempat dah nak layan permintaan. Ada rezeki... tahun depan baru bukak tempahan. Lemang ni biasanya paling laku masa semua orang sibuk buat rumah terbuka. Emmmmmm... ni lemang orang Nogori aaaaaa.. kena beli dengan rendangnya sekali.. ia dah jadi satu package lengkap.......

Kepada semua sahabat ternak seluruh Malaysia... kami di RazoJr farm ingin memohon ampun dan maaf andai selama kita ber BLOG ni ada ayat yang tak sedap di baca atau mungkin kepada sahabat yang pernah berurusan dengan Razojr... terkurang atau mana yang buruk tu harap maafkan kami.... SELAMAT HARI RAYA... MAAF ZAHIR DAN BATIN.

No comments:

Post a Comment