Tuesday, July 12, 2011

Dunia baru.....azam baru RazoJr Farm

01/7/2011 - Salam kepada semua. Lama betul tak menulis di blog ini. Minat dan keinginan untuk tahu perkembangan rakan-rakan ternak lain tetap tinggi.....maka selalulah saya bercandar ke laman blog rakan-rakan....syabas!!!, jiwa dan minat anda tetap jitu, berkat kesabaran pasti ada akan beroleh kejayaan.

Kini, Razojr kembali dengan jiwa dan semangat baru....alhamdullillah, setelah setahun lebih kami berkecimpung dalam dunia dan hidup sebagai penternak ni...kami kini dah berjaya ceburkan diri dalam dua jenis ternakkan yang pastinya ada pasaran dan permintaan ramai.

Setelah ternak ayam kampong....kini kami ceburkan diri dalam dunia ternakkan lembu. Kini ternakkan kami dah semakin membiak.....ada 27 ekor dan dijangka pada bulan 9 nanti...pihak kami akan dibekalkan dengan 20 ekor lagi lembu PAWAH oleh Jabatan Haiwan dan Felda..ini hasil dari perkembangan baik dan memberansangkan ternakkan lembu yang ada kini. Pernilaian telah dibuat...dan kami layak menerima bantuan tersebut. Alhamdullillah....

untuk tatapan sahabat ternak yang lain...






No comments:

Post a Comment